INFO TERKINI KPM

Wednesday, October 27, 2010

SYABAS DAN TAHNIAH


Semua warga SMK Raja Sakti sekali lagi menzahirkan ucapan tahniah dan syabas di atas perlantikan En. Wan Husin Wan Yusoff untuk menjawat jawatan Penolong Kanan Pentadbiran di SMK Raja Sakti. Perlantikan ini adalah untuk mengisi kekosongan Tn. Hj. Mat Zain Mahmood yang telah dilantik sebagai pengetua di SMK Tanjung Chat.

Perlantikan beliau ini boleh dianggap sebagai sireh pulang ke gagang, kerana Beliau yang pada dahulu nya adalah merupakan mantan guru penolong, Guru kanan Bahasa , PK kokurikulum yang telah berkhidmat sekian lama di SMK Raja Sakti . Beliau yang dikenali sebagai seorang komited kepada tugas, sekali lagi telah diberikan kepecayaan oleh JPN Kelantan untuk dilantik sebagai Penolong Kanan HEM di SMK Pengkalan Chepa 1.

Majlis sambutan kedatangan beliau di SMK Raja Sakti akan diadakan pada hari isnin bermula pada jam 10 pagi. Semoga kehadiran beliau ini mampu mewujudkan momentum baru, di samping mencetus dan merealisikan visi dan misi SMK Raja Sakti kearah kecemerlangan
dalam terutamanya dalam bidang pentadbiran dan akademik .

2 Komen Pelawat:

awiexp said...

Lama x jumpa dengan cikgu wan hussin..x sangka beliau akan dilantik sebagai pkp selepas bertahun2 berhijrah ke sekolah lain..

Anonymous said...

mmg x sangka pn, ni mcm org pn bleh jd pkp ?