INFO TERKINI KPM

Wednesday, February 25, 2009

PROGRAM RUNDING CARA IBU-BAPA DAN GURU 2009

Program Runding Cara Ibu Bapa Bersama Guru Tingkatan 5 telah selamat diadakan di SMK Raja Sakti, pada sabtu 22/2/2009 baru-baru ini . Majlis itu diadakan bertujuan untuk memupuk semangat kerjasama, permuafakatan dan persefahaman di kalangan warga guru SMK Raja Sakti dengan ibu-bapa pelajar tingkatan 5.

Majlis tersebut bermula pada jam 8.00 pagi dan ia dirasmikan oleh Tn. Hj. Mohd Razali Ismail, Pegawai Pelajaran Daerah Kota Bharu (Kurikulum) . Di samping itu juga, Yang DiPertua PIBG, Tn Zulkifli Dollah, Tuan Pengetua, Haji Kamarul Zaman Daud dan sebilangan besar Guru-guru Tingkatan 5 SMK Raja Sakti turut hadir bersama dalam majlis ini.

Secara umumnya sambutan yang diberikan oleh para guru dan ibu bapa dalam menjayakan majlis tersebut sungguh menggalakkan. Di harapkan dengan adanya program yang bermanfaat besar seumpama ini, secara tidak langsung ia dapat membantu dari segi psikologinya kearah peningkatan prestasi pencapaian akademik para pelajar khususnya yang bakal menghadapi peperiksaan SPM 2009 nanti .

0 Komen Pelawat: